نحوه استفاده از ويژگي هاي مرکز تلفن آي پي UCM


در اين مقاله در نظر داريم به توضيح در خصوص مرکز تلفن آي پي و ويژگي هاي آن بعد از نصب سانترال و نحوه ي استفاده از آن بپردازيم با ما همراه باشيد. براي مشاغل کوچک و متوسط، سفارشي سازي هنگام ايجاد يک راه حل مخابراتي مهم است. يک راه‌حل VoIP داخلي يک سيستم IT محبوب است زيرا به کسب‌وکارها اجازه مي‌دهد تا راه‌حلي مقياس‌پذير متناسب با نيازهاي خود ايجاد کنند. يکي از قابليت‌هاي عمده‌اي که يک سيستم بعد از راه اندازي ويپ ارائه مي‌کند، ويژگي‌هاي مرکز تماس است که به سازمان‌ها اجازه مي‌دهد تا مرکز تلفن آي پي محلي خود را براي ارائه خدمات بهتر به پايگاه مشتريان خود پياده‌سازي کنند. سري UCM سانترال‌هاي آيپي گرنداستريم داراي ويژگي‌هاي مرکز تماس داخلي هستند که به کسب‌وکارها اجازه مي‌دهد تا مراکز تماس خود را کارآمد و مؤثر اداره کنند. در اين وبلاگ، ما شما را با ويژگي هاي اصلي مرکز تلفن آي پي در سري UCM و نحوه بهترين استفاده از آنها آشنا مي کنيم.


صف هاي تماس در مرکز تلفن آي پي (صف انتظار)


صف هاي تماس بخشي از بلوک هاي اساسي ساختمان هر سيستم مرکز تماس ويپ هستند. به طور معمول، يک صف تماس شامل تماس گيرندگان، نمايندگان، يک استراتژي و موسيقي است. تماس‌هاي دريافتي يا «تماس‌گيرندگان» در صفي قرار مي‌گيرند که «نمايندگان» پاسخ‌دهنده براي پاسخگويي به تماس‌ها تعيين مي‌شوند. استراتژي صف تماس موجود، ديکته مي کند که سانترال چگونه تماس هاي دريافتي را بين نمايندگان توزيع کند. همانطور که تماس گيرندگان در صف منتظر هستند، موسيقي را نگه داريد يا تبليغات پخش مي شود و اين خلاء را پر مي کند.


براي مشاهده ي ادامه ي توضيحات روي مرکز تلفن آي پي کليک نماييد.

مرکز تلفن آي پي

آشنايي با تلفن ويپ

آموزش مرکز تلفن ويپ

مرکز تلفن voip پاناسونيک

تلفن ,آي ,يک ,صف ,مي ,نحوه ,تلفن آي ,اجازه مي‌دهد ,ويژگي هاي ,استفاده از ,کسب‌وکارها اجازه ,کسب‌وکارها اجازه مي‌دهد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


سایت رسمی الهه فاخته تدریس| توسعه | مشاور | آنالیز سایت | ویدئومارکتینگ | ثبت برند | گوگل مپ فناوری خرید و فروش کپسول گاز مبرد 407 بازار سعید اخبار دنیای فناوری George's notes Mary's receptions hildaesmailpoor2381 Delmar's page