در اين مقاله در نظر داريم به توضيح در خصوص مرکز تلفن آي پي و ويژگي هاي آن بعد از نصب سانترال و نحوه ي استفاده از آن بپردازيم با ما همراه باشيد. براي مشاغل کوچک و متوسط، سفارشي سازي هنگام ايجاد يک راه حل مخابراتي مهم است. يک راهحل VoIP داخلي يک سيستم IT محبوب است زيرا به کسبوکارها اجازه ميدهد تا راهحلي مقياسپذير متناسب با نيازهاي خود ايجاد کنند. يکي از قابليتهاي عمدهاي که يک سيستم بعد از راه اندازي ويپ ارائه ميکند، ويژگيهاي مرکز تماس است که به سازمانها اجازه ميدهد تا مرکز تلفن آي پي محلي خود را براي ارائه خدمات بهتر به پايگاه مشتريان خود پيادهسازي کنند. سري UCM سانترالهاي آيپي گرنداستريم داراي ويژگيهاي مرکز تماس داخلي هستند که به کسبوکارها اجازه ميدهد تا مراکز تماس خود را کارآمد و مؤثر اداره کنند. در اين وبلاگ، ما شما را با ويژگي هاي اصلي مرکز تلفن آي پي در سري UCM و نحوه بهترين استفاده از آنها آشنا مي کنيم.
صف هاي تماس بخشي از بلوک هاي اساسي ساختمان هر سيستم مرکز تماس ويپ هستند. به طور معمول، يک صف تماس شامل تماس گيرندگان، نمايندگان، يک استراتژي و موسيقي است. تماسهاي دريافتي يا «تماسگيرندگان» در صفي قرار ميگيرند که «نمايندگان» پاسخدهنده براي پاسخگويي به تماسها تعيين ميشوند. استراتژي صف تماس موجود، ديکته مي کند که سانترال چگونه تماس هاي دريافتي را بين نمايندگان توزيع کند. همانطور که تماس گيرندگان در صف منتظر هستند، موسيقي را نگه داريد يا تبليغات پخش مي شود و اين خلاء را پر مي کند.
براي مشاهده ي ادامه ي توضيحات روي
درباره این سایت