آموزش مرکز تلفن ويپ


در اين مقاله ميخواهيم در رابطه با آموزش مرکز تلفن ويپ صحبت کنيم، بيشتر شرکت ها و موسسه هاي تجاري با نصب کردن سيستم ويپ در داخل دفاتر خود ارتباطات تلفني را برقرار ميکنند که بسيار به صرفه و اقتصادي است در برقرار کردن ارتباط از طريق سيستم ويپ محدوديت جغرافيايي اهميتي ندارد و يکي از مزيت هايي که اين سيستم هاي تلفني دارند اين است که در صورتي کابل کشي در شبکه براي اتصال تلفن ويپ ايجاد شود ديگر نيازي به کابل کشي مجدد نيست.


بخش اصلي آموزش مرکز تلفن ويپ را IPPBX تشکيل ميدهد IPPBX يا همان سانترال ويپ در تلفن سانترال، طرف يک خطوط شهري وارد اين دستگاه ميشود و سپس خطوط داخلي از طرف ديگر به PBX متصل ميشود در مرکز تلفن ويپ بجاي ان که از يک PBX غير هوشمند براي مديريت تماس استفاده کنند از يک مرکز تلفني استفاده ميکنند که مبتني بر پروتکل IP باشد.


در مرکز تلفن ويپ ميتوانيم تعداد نامحدودي داخلي تعريف کنيم و باعث ميشود هزينه کابل کشي کاهش پيدا کند و ارتباط تلفني صوتي و تصويري با بستر اينترنت فراهم شود. يکي از قابليت هاي اين مرکز امکان برگزاري کنفرانس تصويري بين چند نفر، ظبط مکالمه ها، ايجاد و تعريف پاسخگويي خودکار، تعريف کردن موزيک انتظار و فکس سرور مجازي براي داخلي ها ميباشد.


جهت مشاهده ي ادامه ي مقاله روي آموزش مرکز تلفن ويپ کليک نماييد.

مرکز تلفن آي پي

آشنايي با تلفن ويپ

آموزش مرکز تلفن ويپ

مرکز تلفن voip پاناسونيک

مرکز ,تلفن ,تلفني ,ويپ ,کشي ,آموزش ,مرکز تلفن ,کابل کشي ,از يک ,آموزش مرکز ,ميکنند که

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


sarasafa آراز وردپرس moeen013 تقویت کننده آنتن موبایل delijam youtube علمی جالب وعجیب مرد کارت ویزیت سوکنا مطالب اینترنتی
دزدگ